عشق احساس
داستان عشق
براي عاشقان دل سوخته

یــــواش گــفتم دوســـت دارم                 واســـه ایــنه کــه نــشنــیدی

بــلــد نیـــستـــم کــه بـــد باشــم                 نـــگو ایــنو نــفــهــمیدی

بـــزار بـــاشــم کـــناره تــو               کــناره عــطر ایـــن احــســاس

بــــزارحـــبســه ابد باشــم           تــو عشــقــی کــه بــرام رویـاســت

بـــزار با گـــریــه ایــن بــارم               بگـــم خـیــلــی دوســت دارم

اگـــه بـــازم پــشــیمونــی                    بــه روت اصــلا نــمی یارم

دلـــم مـــی گـیــره هـــر روزی               کــه می بــینــم تو دلــگــیری

دارم می مــیرم از وقـــتی                      ســـراغــم رو نــمی گــیره

نـــگام رو از تــو دزدیــدم                  بــا ایــن چــشمـای غـمخــوارم

نـــمی خــواســتم بــدونــی کــه              چــقد چشــماتــو دوس دارم 

ولــی بـا گــریــه ایـــن بــارم             مـــی گــم خــیــلی دوســت دارم

اگــه بــازم پشـــیمــونی                        بــه روت اصــلا نمی یــارم



خوش باشي عزيز دلم

نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت16:59---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

دختران دریا
ساعت1:40---8 آبان 1391
عشق ؛ به زخم که برسد ، سکوت می شود
زخم که عمیق شود ، بیداریِ دل ، درد دارد !
من
در این بغض های هر لحظه
در این دلتنگی های مدام
در این آشفتگی های دقایقم
دارم
سکوت
می شوم...


یاس&امیر عباس
ساعت0:57---15 مرداد 1391
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !

وبت ودوست داشتم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن


سارا
ساعت16:28---29 خرداد 1391
___________________________________$$
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
وبت خیلی قشنگه اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن منتظرتم


asal jon
ساعت11:37---15 خرداد 1391
man khyli az in ahang khosham miyad mersi

saman
ساعت17:13---31 ارديبهشت 1391
سلام حسین خوبی؟
وبت خیلی باحاله
به منم سر بزن
با تبادل لینک چطوری؟
اگه خواستی منو به اسم غمکده ثبت کن


رها
ساعت14:07---30 ارديبهشت 1391
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم به منم سر بزنی


alone pearl
ساعت16:49---23 ارديبهشت 1391
سلام..............وب خوبی داری.........به منم سر بزن....اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو............

alone pearl
ساعت16:49---23 ارديبهشت 1391
سلام..............وب خوبی داری.........به منم سر بزن....اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو............

love-house
ساعت15:32---21 ارديبهشت 1391
عزیزم وب خوبی داری...به منم سر بزن

نیما
ساعت14:27---21 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز
از وبلاگت دیدن کردم،جالب و مفید بود
امیدوارم موفق باشی.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
zeytoondl.com


Sayeh
ساعت22:36---20 ارديبهشت 1391
سلام ... من عاشق این ترانه ام، متنش واقعا قشنگه ... خیلی خوشم اومد، خسته نباشین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : حسين

درباره وبلاگ

من نه عاشق هستم ونه دلداده به گیسوی بلند ونه آلوده به افکار پلید من خودم هستم ویک حس غریب ............ ㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡ تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست .. . تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خو اهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد ㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡ ازین به بعد شاید موزیکای غمگینم اپ کنم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان عشق و آدرس safajoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 54372
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 54372
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


چت روم

كد موسيقي براي وبلاگ

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم